galego|español|english
EMPREGO FORMACION SOCIAL NOVAS

COOPERATIVISMO > CREAR UNHA COOPERATIVA

Pasos a seguir

• 1. -Obter a certificación negativa do nome:
    certificar que non figura ningunha outra entidade cooperativa coa mesma denominación .Onde: sección central do rexistro de cooperativas

• 2. -Redacción dos estatutos sociais:
    deben recoller,a lo menos, estes puntos:

• Denominación da sociedade.

• Domicilio e obxecto social.

• Condicións e requisitos para adquirir a condición de socio e o réxime de baixa.

• Obrigas e dereitos dos socios.

• Normas de disciplina social capital mínimo para adquirir a condición de socio.

• Composición dos órganos de goberno.

Cando: antes do outorgamento da escritura de Constitución.

• 3. -Elevar a escritura pública os estatutos sociais:

• mediante a sinatura ante notario, as persoas promotoras deben elevar a público os acordos relativos á constitución da cooperativa, os estatutos sociais e a elección das persoas que ocuparán os cargos sociais.

• Dende o momento do acto formal de constitución da Cooperativa ante notario, a situación da sociedade será a de estar "en constitución". Nesta situación, poderá realizar xa contratos e obrigas con terceiros.

• 4. -Autoliquidación do imposto de transmisión patrimonial e actos xurídicos documentados:

• as cooperativas están exentas deste imposto no seu constitución.

• 5. -Inscribir a escritura de constitución no rexistro de cooperativas.

• 6. -Solicitude do código de identificación fiscal (CIF) e comunicar o inicio da actividade da cooperativa.

Onde: na administración da Axencia Tributaria ou delegación presentando o modelo 036. No mesmo impreso débese comunicar ao inicio da actividade da cooperativa.

• 7. -Realizar a afiliación da empresa á seguridade social e a alta dos socios traballadores que inicien a actividade empresarial.

• 8. -Realizar a comunicación de apertura do centro de traballo:
    Cando: nos 30 días seguintes ao inicio da actividade

Onde: na delegación da Dirección Xeral de Traballo.

• 9. -Comprar os libros de visitas e os libros sociais obrigatorios:

• O libro de visita é obrigatorio e a empresa debe ter un por cada centro de traballo.

No aspecto societario, a cooperativa ten que dispoñer e ter actualizado, a lo menos, os libros de actas e o libro de rexistro de socios.

• 10. -Solicitar a licenza municipal de apertura e licenzas especiais no Concello.

Mapa Web | Aviso Legal